teisipäev, 18. mai 2010

rutiin ja põnevus

Laskmistrenn eelmisel nädalal. No oli vist 14 see kuupäev. Kõiksepealt vinditiir ja vaheldumisi märgilaskmisega ka moona testimine. Testlehel vasakult paremale piki välimist kaart 19,3, 19,4, 19,5 ja 19,6 graini rohtu ning ikka see remingtoni 3,6 g kuul. Seekord oli padrun 1 mm pikem ka, kui eelmisel korral. No ei miskit. Iga grupp eelmisest hullem. Kuna veidi tempo ka taga siis kohe ei taibanudki. Praegune trennimoon ja augud keskel ning viimasena võistlusmoon ning .... katastroof. Eks täna proovin uuesti. Seekord mõistlikult - st mitte enam ülitulikuuma rauaga. Vaene püss sai 1,5 h järjest täiega vatti ja pole ime, et loopima hakkas, kui raud nii kuum.Trennilaskmine ise aga lihtne. 10 lasku siga (vasakul), siis 10 lasku rebast (ka vasakul) - mõlemad enam-vähem.
Samal ajal juhendasin veel kõrval olevat K-i. Tal olid mõned pisivead sees, mida märklehelt kerge lugeda. Nimelt toetus mees veidi kepile - mitte nii hullult, kui eelmisel korral - kuid toetus. Seega kõrvalt vaadates ei saanud enam aru, aga märklehel olid lasud kenasti üksteise kõrval. Leppisime talle ka järgmised harjutused ning jälle proovilaske ja trennilaske. Ehk veel 10 lasku siga (veidi juba kiirustades) ja 10 rebast (kurat, nüüd hakkas juba pilt täiega virvendama). Viimast tahtsin ruttu kaelast saada ja pagana probleem oli sihtimiskoha leidmisega. Nii hullult tuline raud pildi virvendama ajas. 
Järgmiseks trenniks olid taldrikud. Mis seal ikka, Jõudsin treeneriga pea üheaegselt ja hakkasime andma. 125 taldrikut. Veidi eelmisest korrast erinevad lennud ja aru ma ei saanud, miks pihta ei läinud. Ja mida päev edasi seda rohkem eriarvamusele treeneriga jäime - mina olin omateada märgi peal ja ees ning treeneri arvates taga ja lõpuks peal. Kuniks saabus selgus. Pagana vasak silm võttis ju osa pilti omale. Ja teise asja õppisin veel. Kui alguses oli suur probleem tõsta märgile ja kaasa vedada - ikka tahtsin vindimoodi ette tõsta ja seal trajektoori aimata, siis nüüd suutsin juba taha tõsta (jäädes küll üsna tihti liiga palju maha) ja siis järgi jõuda ja üle vedada! Vähemasti samm edasi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar