reede, 26. veebruar 2010

Mazda teenindus

Saab täna minu kriitika osaliseks. No kuulge, lepite kenasti kokku, et 10-13, igaks juhuks võiksin auto varem tuua. Ja mis toimub??? Toon auto nõks peale 9-t. TUlen 13-ks tagasi. 14:19 veereb auto lõpuks töökojast maja ette. Lõpetan kõne, pakin asjad ja lähen 14:25 meistrilt autot küsima. Pole veel vormistatud ja kuni 15:05 olin viisakas ja kannatlik. Kurat, ei tohi nii kaua! Siis küsisin teeninduse juhti. See püüdis rahulikult seletada ja rääkis oma protseduuridest. Hello! Ei huvita, minu aja keerasite perse! Jah, sain kell 15:misiganes auto lõpuks kätte. Aga mille eest makstakse teenindajatele? Kui klient on olemas ja auto valmis, siis on ju teenindaja asi teha nii, et autot ootava kliendi dokumendid võimalikult ruttu vormistataks! Ma saan aru, kui teenindustööd veidi rohkem plaanitust võtavad (kuigi siis oleks viisakas helistada). Mitte grammigi ei huvita need protseduurid. Nad ju teenivad minu teenindamise eest raha! Järgmise korralise hoolduse raha saab juba teine volitatud teenindusettevõte.

Eelmised Mazda teeninduse prohmakad olid:
* rehvivahetuse järel olid rattad all lahti (20 km peale vahetust sattusin kontrollima, miks sõit imelik) - Mazda 5
* peale esisilla hooldust olid zarniirimutrid lahti - üks lendas maanteel vastu põhja ja hakkasin uurima - Mazda 6
* peale põhjakaitse paigaldamise proovimist (vale kaitse) kaitse teinud firmas avastasin lekkiva karteripõhja (kui nad silmad kinni seda ei paigaldanud, pidid nägema) ja katkise isolatsiooniga juhtmed

Arles@hääletab.jalgadega

P.S. Kunagi sõistin Peugotiga - enam ei tahtnud - auto vastupidavus oli sitt ja teenindus veel hullem. Mazda peab vastu aga ... . Järgmiseks peaks Toyota valima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar